תמונת תיאור משלימה ללוגו
תמונת נושא עבור מארק אליהו מארח את ברי סחרוף ודניאל זמיר

מארק אליהו מארח את ברי סחרוף ודניאל זמיר

מארק אליהו מארח את ברי סחרוף ודניאל זמיר

מאסטר הקמנצ׳ה במפגש פסגה עם הג׳אז והרוק המקומיים

יום שישי | 14:45 | Red Note Club רכישת כרטיסים

רגע לפני כניסת השבת, מארק אליהו מזמין אתכם למופע יוצא דופן, במיוחד לפסטיבל הג׳אז. אליהו הוא כידוע מלחין ויוצר יוצא דופן, מפיק ייחודי ומאסטר קמנצ׳ה בינלאומי.  מארק נחשב לאחד המוזיקאים הישראלים המושמעים ביותר בעולם, עם עשרות מיליוני מאזינים בפלטפורמות השונות. במהלך הקריירה זכה בפרס אקו״ם, בפרס אופיר (על פסקול ״הבלדה לאביב הבוכה״), ובפרס האקדמיה לטלוויזיה (על פסקול ״טהרן״). לאורך עשרים השנים האחרונות מארק מופיע על הבמות הנחשבות ביותר ברחבי העולם, ואסף מעריצים רבים הפרוסים על פני הגלובוס.
במופע החדש משלב מארק את תורת המקאם וכלים מהעולם העתיק עם הפקה חדשנית ופורצת דרך. יחד עם להקתו המורכבת ממאסטרים בינלאומיים הוא מתיך בחן מזרח ומערב, ולוקח את המוזיקה שלו צעד נוסף קדימה לתוך מסע עמוק בצלילים. המופע מביא לבמה מסע בין עומקים של רגש למסיבה שבטית.
במופע יתארחו מצד אחד נסיך הרוק המקומי, ברי סחרוף, שמצא תמיד במהלך הקריירה שלו את החיבור לצליל האתני ולסולמות המזרח. מהעבר השני יתארח נגן הסקסופון המבריק דניאל זמיר שמביא את הג׳אז העדכני וההרפתקני עם חיבור ישיר לנשמה היהודית ולמסורת עתיקת יומין. המפגש של שני אלה עם הרגישות והקשב הנדירים של מארק מבטיחים רגעים חד פעמיים של התעלות מוזיקלית. 

שמות המשתתפים יפורסמו בקרוב.

צילום: Gabriel Baharalia

משך המופעים כ: 80 דקות

 

  • BT3BT3
הצהרת נגישות · מפת האתר