תמונת תיאור משלימה ללוגו

כרטיסים ופסים

מוקד הזמנות
חברת "טיקטמאסטר" | טלפון: 9964*
אימייל: info@ticketmaster.com

שעות פעילות המוקד:
ראשון – חמישי בין השעות 09:30-16:00

כרטיסים

הכרטיסים נשלחו אליכם לאחר ביצוע הרכישה מכתובת confirm@ticketmaster.co.il

אנחנו מבקשים שתכינו אותם מראש – פשוט להגיע לשערי הכניסה עם הכרטיסים שיש עליהם ברקוד או QR-קוד, ואין צורך לעצור בקופות!

כדאי להדפיס את הכרטיסים מראש או לשמור אותם כקובץ בטלפון, כי האינטרנט במתחם קצת מתקשה.

חשוב לדעת: אישור ההזמנה לא יאפשר לכם להיכנס – רק הכרטיסים עצמם.

רוצים כרטיס בארנק הדיגיטלי (Wallet)? בפשטות, הורידו את הכרטיסים לארנק הדיגיטלי שלכם מאזור האישי באתר – הכי נוח, והכי טוב לעשות את זה מראש לפני שמגיעים לפסטיבל.

ואם בכל זאת הסתבכתם…

אל דאגה, אנחנו כאן בשבילכם! צוות הקופות יהיה זמין ביום האירוע.

* תושבי אילת, רוכשי כרטיס צעיר וסטודנטים צריכים לאסוף את הכרטיסים מקופות הפסטיבל בנמל, בהצגת התעודה הרלוונטית

PASS שלך

רכישת פס מקנה כניסה לכל המופעים, למעט אולם דה פיוצ'ר (שם הכניסה הינה על בסיס מקום פנוי) וכיתת האמן.

הפס הופך לצמיד:
רכשתם פס? יש להגיע ולקבל צמיד המקנה כניסה נוחה לכל האולמות:
אנא הגיעו עם הכרטיס או מספר ההזמנה אשר נשלח אליכם במייל + בצירוף תעודה מזהה

חלוקת הצמידים:
יום חמישי 13/11 – בין השעות: 13:00 ל- 15:30 – במלון ישרוטל אגמים ובמלון רויאל ביץ'.
יום חמישי 13/11 – החל מהשעה: 16:30 בקופות הפסטיבל בנמל אילת (הקופות יפעלו עד השעה 23:00)
* במידה ורכשת פס בהטבה, יש להציג תעודת תושב אילת / סטודנט.
* רוכשי פס צעיר ידרשו להציג תעודה מזהה או ספח.

הצהרת נגישות · מפת האתר